Login with:

Facebook

Twitter

Tumblr

Google

Yahoo

Aol.

Mibba

Your info will not be visible on the site. After logging in for the first time you'll be able to choose your display name.

C'mon C'mon - Comments

Lol I love Zayn in this! Its funny‚ô•

irishdimples irishdimples
1/12/14

Update plz !!

so crazy 4 1D so crazy 4 1D
1/7/14

@Cocobutter194
I updated!!!

JusticeQuin JusticeQuin
1/7/14
@Cocobutter194
I'll be posting the sequel soon.
JusticeQuin JusticeQuin
11/20/13
Omg I love this story plz update!!!
Erica_Loves_You Erica_Loves_You
11/20/13
@irishdimples



@so crazy 4 1D



@Baby_Charms101

Hey guys so I've noticed that you three are my most dedicated readers and I was wondering if you can check out my AU Zayn fanfic. It's titled "Dangerous" and I don't have much feedback on it.
Here's the link: http://www.wattpad.com/story/6606058-dangerous-zayn-malik-fanfiction
PLEASE read it and let me know what you think.
JusticeQuin JusticeQuin
10/5/13
update <3 i love it xx
irishdimples irishdimples
10/4/13
UPDATE UPDATE !!!!!!!! Go Zat !!!! Hurry I need a UPDATE
so crazy 4 1D so crazy 4 1D
10/4/13
UPDATE UPDATE !!!!!!!! Go Zat !!!! Hurry I need a UPDATE
so crazy 4 1D so crazy 4 1D
10/4/13
haah xx update!! <3
irishdimples irishdimples
9/30/13
Update please this is Sooo good
Baby_Charms101 Baby_Charms101
9/21/13
omg <3 amazing ! update <3
irishdimples irishdimples
9/21/13
Awesome!!!
I hate it when you can't log in anymore... happened with me when I changed my tumblr-url. But I'm glad I found the account you're re-posting the story at :)

lovely work, please keep going!
wildfortheniall wildfortheniall
7/30/13
I love this story!!!
Updare soon!! :)
niallswife_pll niallswife_pll
7/28/13
@JusticeQuin
Haha Yay! Thank woo! But soon better be by tomorrow or you're gonna get it! (X-Men<3)
i_am_fabulouis i_am_fabulouis
7/28/13
@i_am_fabulouis
Oh no! Not The Rogue (X-Men forever). I promise to update soon.
JusticeQuin JusticeQuin
7/28/13
Update before I tell The Rogue hug you. (You'll only get that joke if you're an X-MEN fan) Lol
i_am_fabulouis i_am_fabulouis
7/27/13
Update soon plz!!!